Om Transparency360

Vores mission er at gøre op med en rådden marketings branche, der lever af deres kunders uvidenhed og manglende mulighed for at tjekke hvad de får for deres annoncekroner!

En rejse startede fordi behovet er koloenormt!

Transparency360 er grundlagt af Nicolai Jørgensen og Hans Fauerby med det ene mål, at give moderne virksomheder mulighed for at slippe ud af klørerne på dårlige markedsførings virksomheder og dårlige marketings-medarbejdere, der bare snakker og snakker, uden at måle deres reelle resultater.

Indsigt og præcis måling!

Udgangspunktet for Transparency360 er, at virksomheder skal opnå transparens, og bedre overblik i en uoverskuelig marketingdata jungle. Transparency360 har gjort dataaflæsning simpel. Vi har samlet og præsenteret den vigtige data et og samme sted i et "keep it simple"-format, hvor alt er intuitivt, enkelt og overskueligt, uden at gå på kompromis med mængden af data, for at alle virksomhedsejere, direktører, ledere m.m. kan aflæse hvad de får for deres marketingskroner - Helt enkelt.

Og resultatet er Transparency360 …

Det har været en lang og til tider meget udfordrende rejse, men behovet for at DoubleCheck af sin markedsføringsdata er nu blevet så stor, at Transparency360 har fået vind i sejlene og fart på båden. Rejsen er bestemt ikke slut her! Vi udvikler hele tiden nye features og bestræber os altid på at levere vores absolut bedste – og vi synes i al beskedenhed, at det indtil videre er lykkedes rigtig godt!